Bij het vervangen van vanalles in de motorruimte kom ik dit tegen... En dit komt uit aan de startmotor op deze losse kabelboom.. Iemand een idee waarvoor deze dient en moet die doorgelust worden?
Alles werkt(e)...dus zal dan idd voor extra opties zijn... Eerst maar eens die afgebroken bout van de waterpomp eruit krijgen ...Dan kunnen we weer verder
Hier ben ik nog eens... Ik ga mijn alternator vervangen. Mijn 728i is productie 11/85. Dus is deze van 80A en diameter riemschijf 78mm correct? En is het ook nodig om de riemschijf(pulley) te vervangen en is een aluminium exemplaar een optie? Bedankt.
PS Ik heb nog een volledig highline interieur te koop.. Type 1_1.5, opgemaakt in cognac bruin.. Zeker niet perfect maar mag dan ook weg voor weinig...
Beetje late reactie... Slechte foto's maar het weer laat niet toe om alles uit te halen. Hierbij zit ook nog de houtinleg deuren, volledige vloerbekleding, kofferbakbekleding, trim voor a en b stijlen met lichtjes, middenconsole,.... Het is nodig om dit grondig op te frissen en indien nog geïnteresseerd, pm ik aan diegenen die willen wel een prijs.. Mvg, Nico
Zojuist ontdekt dat mijn deuren toch niet in zo fantastische staat zijn onderaan... Vooral passagierskant en deuren achteraan.. Is hier buiten slechte afwatering van ramen nog een reden voor? En heeft iemand wat deuren type 2 diamantschwartz op voorraad? En nu ik toch bezig ben, links en rechts spatbord...