Hou maar op.. schei maar uit. Wat een stelletje onozele halzen hier.
Ben 4x terug geweest om de aangifte afteronden. Heb hem nodig voor de verzekering daar ik nogal wat spullen in de auto had liggen.
Ik heb met de politieagent een aangifte opgemaakt die naar de procureur wordt gestuurd. Deze ondertekend. Geen idee wat, want was allemaal in het Albanees. In gebrekkig engels werden me een paar vragen gesteld. Afijn volgende dag zou ie klaar liggen.
Ik daar 11.00 naar toe met de taxi.
Is het gesloten, tussen 14.00 en 16.00 open. (leuk als oom agent het even had gemeld?)
Ik weer terug.. helaas ze weten niet waar ik het over heb. Wie ik heb gesproken, ik uitgelegd dat ik 4x de naam van de agent heb gevraagd maar dat ie die niet wou geven want was allemaal niet nodig.
Weer terug naar het politieburo, Of ik wist wie ik had gesproken
Uiteindelijk toezegging dat ie de volgende dag zou klaar liggen.. weer met de taxi er naar toe..
Je raadt het al.. Helaas... morgen ligt ie echt klaar. Even vriendelijk gevraagd waarom ik als oud vuil wordt behandeld. Was niet heel slim want wat zijn ze snel aangebrand. Ook nog oppassen dat ze je niet ff vastzetten dus beleefd blijven en veel tot 10 tellen.
Wederom vol goede moed met de taxi er naar toe. Hij was net binnen, of ik even wilde wachten....
Afijn dik uur later kreeg ik een envelop in de handen gedrukt.. Die maar even opengemaakt, staan er 4 regeltjes op met mijn voornamen (geen achternaam, woonplaats oid) en dat mijn auto is gestolen... WHHHHHHHAAAAAAAAAAAA.
Geen tijdstip van aangifte geen tijdstip van vermissing, geen gegevens van de auto. Ja MB en het kenteken, geen naam van de verbalisant etc. Wel een mooie stempel. Ben benieuwd wat de verzekering smaatschappij gaat zeggen. Mogen zij even bellen met de procureur hier. Wedden dat ze het na 2x opgeven.Je krijgt hier niets gedaan, of je nou vriendelijk vraagt of niet. Vraag me af of ze ook na 5 dagen mijn auto zijn gaan zoeken...
Afijn.. overmorgen weer op huus aan. Kijken of de BMW's en Benz er nog staan