Ik heb deze wagen bij de rechtmatige eigenaar gekocht. Beko uit Alkmaar had hem een tijdje in consignatie verkoop.Daarna heeft ie 3/4 jaar in een schuur gestaan. De e32 had ik al zes jaar en omdat ik als service monteur een lease wagen heb stond hij door de week eigenlijk alleen maar voor de deur en kostte mij 80 euro wegenbelasting.Ik wilde wel wat anders en het moest BMW blijven, en mocht belasting vrij zijn. Vroeger heb ik een e23 728 i sharknose gehad, en daar hele fijne herinneringen aan.Daarom wilde ik eigenlijk een e23 of een e24 uit de eerste serie, maar kwam alleen maar rommel tegen of wilden mijn e32 niet inruilen. Deze is netjes, met een beetje aandacht maak ik 'm goed. Er zit een BRC electronische LPG installatie in die in Polen is ingebouwd, zodat ik nu bijna voor nop van deze perfecte rijmachine kan genieten. Hij rijdt en stuurt super, mede dankzij het G-power onderstel met bilstein dempers. Nu nog de bestuurders stoel opnieuw in het leer om de instapschade weg te werken, en de stereo en het alarm met remote er in.