Iedereen die in de buurt van Sittard is kan langs komen. Zoals gezegd ik wil de auto zorgvuldig helemaal nakijken (is nu nog een gesloten boek voor me) wat dingen repareren, mistlamp kapot, engels koplampen vervangen, het originele europese dashbord wat er bij was er weer in zetten, claxon maken, airco laten vullen, auto conserveren en dan is het wel volgend jaar en kan ie meteen belastingvrij.
RobertF schreef:Iedereen die in de buurt van Sittard is kan langs komen. Zoals gezegd ik wil de auto zorgvuldig helemaal nakijken (is nu nog een gesloten boek voor me) wat dingen repareren, mistlamp kapot, engels koplampen vervangen, het originele europese dashbord wat er bij was er weer in zetten, claxon maken, airco laten vullen, auto conserveren en dan is het wel volgend jaar en kan ie meteen belastingvrij.
Idd. verder is de km.teller defect en zal er waarschijnlijk nog wel wat meer loos zijn. De tweede is van Peter en die heeft wel trek in mijn E28 525i dus morgen met de E28 richting Heiligerlee en onderweg even stoppen bij de 1ste.
ja ja,dat zeg je nu michiel,je wilt weer vriendjes worden
nee,ff zonder dollen,ik heb robertf zn VAN gezien,en zag er ook super uit en ken zo nu wel een beetje zn smaak(zelfs van velgen)en robert kennende is t een mooie,en niet alleen op foto heb je je e24 nog robertf