Om meteen maar goed te starten.. Belastingvrije Opel Senator CD nog op duits kenteken met origineel 80.000 op de klok. Boekjes zijn erbij en afgestempeld. Prijs:
Laatst bijgewerkt door Michiel op wo 19 aug 2009, 20:09, in totaal 1 keer bewerkt.
vandaag heeft een maat van me een mercedes 280 se origineel hollander uit 83 gekocht,nou ik kan je zeggen dat wat rijden betreft t niet veel onder doet van een 7 alleen jammer van een sober interieur,anders had ik ook wel oren naar zoooooooon s-klasse
deze had ik al eens bekeken,en is echt in NIEUWSTAAT alleen jammer van 1987
Ik vind het mooie auto's alleen het dashboard is wel erg saai. Nu wil ik niet zeggen dat de oude BMW's een flistend dashboard hadden maar het dashboard van de oude S is hetzelfde als die van de 190, de daaropvolgende C en de 200 serie.
Maar wel grappige auto's, en er kan een grotere gastank in.
Nee geen V8. Hebben iets te vaak last van nokkenas slijtage. Ongeveer bij 200.000 km de eerste bank en ongeveer 20.000 de volgende aan de beurt. Heb voordat ik de E23 kocht wel even getwijfeld bij een waanzinnig mooie 380SE van 85. ZOu ik die kopen was het budget gelijk weg en geen geld meer voor reparatie ed. Niet gedaan maar.