ik zal me even voorstellen. ik heet mike en woon in petten (Noord-Holland) ben 26 jaar jong. sindskort rijden me vrouw en ik een bmw 525 tds touring. 1998 deze auto bevalt ons heel erg. jolanda mijn vrouw heeft eerder bmw gereden. en die wou graag weer terug. na lang zoeken en veel bellen zijn wij eigenaar geworden van deze auto.
de e 23 is een mooie auto, maar ikzelf vindt een auto met wat meer rondere vormen zelf mooier. maar dat ben ik. als we allemaal dezelfde auto of serie mooi vinden blijft er weinig over he.
het is wat allemaal. MAAR 1 ding een BMW blijft een BMW. en dat hebben we allemaal gemeen. dus niet boos worden als de een in een z4 rijdt en de ander in een e23 of een e39. en ik heb al heel wat info opgedaan op dit forum. dus daar ben ik iedereen dankbaar voor. ga zo door.
en we blijven mooi met zjn alle BMW rijden. dat siert de straat toch een stuk beter.
goed geformuleerd mike of je nu een 1602tje hebt,of een 760 il highexecutive,t blijft een bmw en we kunnen van ieders auto,lees TYPE wat leren,zoals foutjes enzo
graad schreef:goed geformuleerd mike of je nu een 1602tje hebt,of een 760 il highexecutive,t blijft een bmw en we kunnen van ieders auto,lees TYPE wat leren,zoals foutjes enzo
dat is een ding wat zeker is. daarom is het prettig voor iedereen dat dit forum in het leven is gekomen.
de e 23 is een mooie auto, maar ikzelf vindt een auto met wat meer rondere vormen zelf mooier. maar dat ben ik. als we allemaal dezelfde auto of serie mooi vinden blijft er weinig over he.
Logisch gezien zijn eerdere post.. Dit is en blijft een E23 forum al denken sommigen daar dan weer anders over.
Logisch gezien zijn eerdere post.. Dit is en blijft een E23 forum al denken sommigen daar dan weer anders over.
daar heb je ook weer helemaal gelijk in, maar het is en blijft nog steeds een bmw en een bmw is gewoon een super mooie strakke auto. en ik nooit gezegd dat ik de e23 niet mooi vindt, maar mijn voorkeur gaat na een wat rondere auto uit. maar de e23 is een mooi product van bmw en en zijn nog vele gevolgd. dus mensen van bmw ga zo door. e23 je mag er zeker wezen hoor