Principeel ben ik tegen regels, hebben we in het leven al genoeg
Waar ik wel voor ben, is structuur, dat het voor een ieder prettig of nuttig is dit forum te lezen.
Het beperken van de grootte van de foto's was daar het eerste voorbeeld van, de lay-out blijkt nu aanmerkelijk beter te zijn. Na het zien van sommige onderschriftplaatjes denk ik dat ook daar snel verandering in gaat komen ! Mijnerinziens komen onderschriftplaatjes de leesbaarheid niet ten goede (en al helemaal niet als er andere dingen staan dan BMW, Michiel
)
Onze moderators hebben allen de bevoegdheid om naar eigen inzicht op te treden als volgens hun dingen gebeuren die niet kunnen, dat wil ik zo houden. Regels zijn dwang, terwijl communitygedreven correctie een wederzijdse goedkeuring hebben.
Net zo goed als het feit dat iemand per see een e23 moet hebben om lid te worden, dat vind ik grote onzin ! Sommigen keken al jaren mee en werden juist door dit forum geprikkeld om een e23 aan te schaffen.
Zolang een ieder zijn eigen waarden en normen niet overschrijd, zal het met het optreden van de moderators wel mee vallen.
Mocht je als gebruiker toch de behoefte hebben aan vaste regels, moet je jezelf afvragen of je die voor een ander wil, of voor jezelf.....