Tjemig das nie niks Gelukkig hebben ze het overleefd. Eerst een boom rammen dan 2 keer over de kop en vervolgens in de greppel. Voel me nu best veilig in een bmw, want in een fiat 500 was het anders afgelopen denk ik.
die hebben geluk gehad wel zonde van de 745 maare,ben blij dat er geen doden bij gevallen zijn als ze in een andere(kleine auto)hadden gezeten,dan was t zo niet afgelopen
nou denkt wim dat zn 745 nog meer waard is (1e minder )
had ik al aan gedacht maar mijn 735 loopt zooooooooooo mooooooooooooi (kan wim en mike weten,want die hebben m gehoort ) en tis zonde om m ""af te breken"" mn volgende word een E32 ALPINA of E23 745
Zoooow, beste klapper en dan nog op eigen kracht er uit komen. Cees, weet je nog de blauwe 728i die we gehaald hadden. Had ook een beste klapper gemaakt en de bestuurder is er ook heel uit gekomen. (dat hoofd had ie toch al voor het ongeluk toch???)
Zo'n 30 jaar geleden kocht ik deze volledig gerestaureerde verkreukelde Triumph TR4A, de man had hem 4 weken en slipte in de bocht en reed of liever gezegd klom achteruit een boom in. Bijrijder dood en bestuurder dwarslaesie. Onthou!!! Allemaal kunnen we snel rijden maar er zijn er maar weinig die ook snel kunnen sturen.