De bestuurder lag thuis in bed met allerlei hulpmiddelen en was verlamd vanaf zijn borst. ik ben een half jaar aan het lopen geweest voordat ik de auto kreeg. het was namelijk een interessante sloper, motor en bak niets aan en volledig gereviseerd. Cardan dubbelgevouwen en diff compleet verbrijzeld. De voorkant was nog helemaal in orde dus wilde ik de auto graag hebben omdat ik zelf een TR4 aan het restaureren was. Heb later nog eens een total losse TR6 gekocht van iemand die tegen een boom was gereden, de fles whiskey lag nog onder de stoel.
Ik ben blij voor hem, dat hij het ieder geval nog kan doen, gezien de fotos . Maar vooral voor de specifieke onderdelen van een 745 probeer ik toch maar wat onderdelen te verzamelen.
Johnnie Turbo schreef:Ik ben blij voor hem, dat hij het ieder geval nog kan doen, gezien de fotos . Maar vooral voor de specifieke onderdelen van een 745 probeer ik toch maar wat onderdelen te verzamelen.
ja,die zullen ook wel niet op elke hoek van de straat vekocht worden. ik prijzen van uitlaten op mp gezien,en daar word je ook niet blij van
Johnnie Turbo schreef:Ik ben blij voor hem, dat hij het ieder geval nog kan doen, gezien de fotos . Maar vooral voor de specifieke onderdelen van een 745 probeer ik toch maar wat onderdelen te verzamelen.
ja,die zullen ook wel niet op elke hoek van de straat vekocht worden. ik prijzen van uitlaten op mp gezien,en daar word je ook niet blij van
Uitlaat van de 745 die nu bij Paul in Gemert ligt komt van die hele mooie 745i uit Lelystad. Zat een beste brom in, ik persoonlijk vindt het niet mooi.