Hoi Roland, Welkom hier!!
Zoals je wellicht nog niet weet zijn wij bijzonder gek op foto's, ook van een mooie E12
De auto die je hierboven post zal zeker bekend zijn bij leden van het E23 forum, dat is even afwachten aangezien ik hem zelf niet ken..
Bij de zoektocht naar een E23, maar dat zal vergelijkbaar zijn met een E12, dien je goed te letten op roest in de wielkasten, op de bodem en op de dorpels (vooral bij de kriksteunen). Ook hebben de zijschermen aan de voorkant nog wel eens last van roest.
Daarnaast zou ik ook goed letten op de kilometerstanden aangezien daar nog wel eens mee gerommeld wordt (let ook op het chassisnummer). Daarnaast is natuurlijk het mooiste een compleet afgestemeld onderhoudsboekje erbij te hebben omdat je dan bijna zeker weet dat ie bij een liefhebber gestaan heeft.
Wij hebben hier op het forum ook iemand zitten die geregeld mooie E23's te koop heeft staan, Michiel is zijn naam. PB hem anders eens of hij op dit moment een mooie heeft staan of dat ie misschien kan helpen met de zoektocht
Heb je trouwens een specifieke voorkeur qua blok?? Ik zou zelf namelijk kijken vanaf een 728, dit omdat het best grote auto's zijn
Ik wens je veel plezier hier op de site en zie je wel eens op een meeting
Groetjes,
Jeroen.