Differentieelaansluiting of de hardyschijf verwacht ik niet en dit omdat het geluid alleen van de linkerkant bij het achterwiel vandaan komt
Remblokken of een vaste klauw lijkt me ook niet, de auto remt op zichzelf nog bijzonder goed en zie geen waarschuwingslampje op het dash branden. Mocht er een roestrandje op de schijf zitten zou je volgens mij alleen dat schurende geluid horen tijdens het rijden, bij mij is het vreemd dat als ik langzaam op een stoplicht af kom rijden het geluid verandert in een vaag rubber tegen rubber geluid (oe oe oe oe in de snelheid hoe hard het wiel draait, ik weet het ook niet anders te verwoorden).....
Dan blijven in mijn geval de aandrijfas, de bussen van het subframe of een schokdemperhoes over. Blijf het toch vreemd vinden dat het geluid veranderd naarmate je op een file af komt rijden of op een stoplicht.... Ook als je bij het stoplicht wegrijd begint het als het rubbergeluid en veranderd als het ware weer in een metaalachtig schuurgeluid....
Oh ja, als ik tijdens het rijden de auto in zijn vrij zet blijft het geluid ook....
Goed, dit weekend weet ik waarschijnlijk meer als ik bij Len geweest ben. Wilde dit even aan jullie vragen om voor mezelf een beetje in de goede richting te kunnen komen en het misschien zelf op te kunnen lossen
Thanks Jaap