Het is een 728i met 4-bak uit het jaar 1982 en is in 2006 ingevoerd in Nederland. Hij komt uit Magdeburg. De techniek van de auto is goed onder handen genomen, maar het plaatwerk kan wel een opknapbeurt gebruiken. Ik weet inmiddels ook dat de stoelen aan een opknapbeurt toe zijn, de veren staan nog in mijn derri
Als het goed is zit er over 2 weken een LPI installatie ingebouwd door Stefan. Hier heb ik op het forum goeie verhalen over gehoord, dus dat zal wel goed zitten neem ik aan.
Woensdag ga ik maar even naar Stefan om LPG in te laten bouwen. Ik heb teveel moeite met tanken, iedere keer zoveel cash in die tank. Er moet gelijk een goed systeem in komen, dus een injectie-systeem.
Vandaag heb ik even mijn uitlaat gedicht en een trekhaak gemonteerd. Is ook wel een must als je nog een circuit-auto moet vervoeren.
Ja tanken is geen lolletje voor meer dan 1,45 euro per liter. Ik ben zaterdag voor 15 euro heen en weer naar Den Haag gereden op LPG Ik heb dan wel geen lpi, maar wel een goede venturi installatie van BRG, met benzinestart en backfire klep. Deze zat al in de wagen bij aanschaf
nou...ik kan er over meepraten. Van de week mijn e32 750il volgegooid met 86 liter ( jopeie er zat nog 14 liter in !). Toch weer 125 euris... En de helft is er nu al weer uit..
Maar ja, je rijdt wel met een glimlach. En da's ook wat waard.