Ik was helemaal gek van dit model. Heb jaren gezocht en veel auto's gezien maar meestal schroot. Na een paar jaar pauze weer begonnen te zoeken en te adverteren. Ik had iemand die er 1 uit Italie voor me mee nam. Ook die bleek rot op de voorschermen. Zo'n 15 jaar geleden ben ik nog bij 1 wezen kijken die gerestaureerd was en die moest toen 27 000 gulden kosten wat een absolute topprijs was. De binnenschermen en veerophanging (het zwakke punt van roest) was door iemand gerestaureerd die voor het eerst een lasapparaat in handen had gehad. Daarna had hij het broddelwerk met isolatiematjes bekleed. Als je er 1 wilt restaureren, lassen, spuiten chroomwerk, bekleding en technisch dan kom je met dat bedrag niet uit denk ik. Mijn Jaguar MK2 kocht ik in 1978 voor 1500 gulden (ik kreeg er nog een donorauto bij) In 1998, twintig jaar later was ie klaar en de teller stond op 40000 gulden, dat zou nu 40 Deuro zijn en dan heb ik, buiten het spuitwerk en de motorrevisie, alles zelf gedaan. Dus bezint eer ge begint