licht aan de et,mn ac snizers waren 8j voor en achter,maar et voor en achter van 18,en dat stond aan de voorzijde super,maar achteraan wat ieltjes(eigenlijk achter 9j en et van 23)
Ik heb 17 inch et20 9j velgen op het oog, maar ik heb het idee als ik het hier allemaal lees dat het niet gaat passen zonder spoorverbreders. Klopt dit?
riemer schreef:Ik heb 17 inch et20 9j velgen op het oog, maar ik heb het idee als ik het hier allemaal lees dat het niet gaat passen zonder spoorverbreders. Klopt dit?
zou achter wel kunnen....................maar voor aan de voorzijde is de et te hoog...........
kijk..............voor zou bv: et 11 8j een mooie maat zijn
Ik heb ook een alpina breedset op het oog voor heeeeeel weinig, maar die heeft ET-20.
Ik wil of alpina's of kruisspaak velgen. Er zijn niet veel velgen die echt mooi staan onder de e23 van mij. De meeste velgen vind ik te modern ogen. Eigenlijk moet er iets retro-achtigs onder.
ik heb op mijn 728i ac schnitzers gezet van een e36!!!!! 235/45 voor en 245/45 achter Het waren 17" 8J velgen et waarde 35 Er moesten voor wel even spoorverbreders op van 10mm elke kant!!!!
Dit werd door de een afgeraden en door de ander niet!!! toch een gok gewaagd en tuv gekeurde spoorverbreders voor geplaatst en ik moet zeggen ::: perfekto!!!!
Helemaal geen trilling op het stuur, niks!!!
1983 BMW 728i L.P.G arktis blau metalik 1996 Honda civic esi v-tec aztec green pearl
Ik ben van plan om nog een setje wielen te aanschaffen. De maten zijn: 7,5x15 5x120 offset (ET neem ik aan) 13 In combinatie met 205/65 r15 banden lees ik hier dat de maat van voor en achter verschillend is. Namelijk voor 7x15" ET 11 bis ET 20 achter 7,5x15" ET 11 bis ET 18
betekent dit dat "mijn" 7,5x15" aan de voorkant niet zal passen?
Jasa, je kan een velg met een ET waarde tussen de 11 en 23 prima op een e23 monteren, zowel voor als achter. Diameter is ook prima (standaard 64,3 cm en de door jouw genoemde waarde 64,8 cm =dus een minimaal verschil)
CeesBMW schreef:Jasa, je kan een velg met een ET waarde tussen de 11 en 23 prima op een e23 monteren, zowel voor als achter. Diameter is ook prima (standaard 64,3 cm en de door jouw genoemde waarde 64,8 cm =dus een minimaal verschil)
Ik ben sinds kort in het bezit van meerdelige 18inch Alpina's welke ik onder de 745 wil schroeven, hierdoor komen mijn 17inch Alpina's in de verkoop (zijn 'nieuw'). Het is de bedoeling dat ik centreerringen(brons) laat draaien op de draaibank zodat een perfecte pasvorm gegarandeerd is. Het gaat om voor 8J en achter 9J. Ik wil ze ook opnieuw laten coaten omdat ze dan weer 'nieuw' zijn en hard van lak. De kleur laat ik me nog niet over uit, dat zullen jullie wel zien.