Alle onderwerpen en vragen over de aandrijving (schakelbak en automaat)
ma 22 maart 2010, 12:50
Dag allemaal,
Mijn kachel werkt inmiddels en de service indicator krijgt zelfs ook de BMW garage niet uit, dus die laat ik maar aan. Maar nu heb ik wat anders. Soms, niet altijd dus, krijg ik vanaf zo'n 70 km/h een trilling in het stuur. Normaal is deze trilling er niet. Trek ik dan door richting 90 km/h dan gaat alles in de auto trillen en ben ik bang dat de vullingen in mijn kiezen eruit zullen vallen.
Ik heb de auto weggebracht en deze is nu zowel voor als achter gebalanceerd. Het was even goed, maar nu is het probleem weer terug. En 70 km/h op de autobaan is ook geen feest!
Wat denken jullie, is dit de aandrijving? En wat is hier aan te doen?
Grt, Gio
ma 22 maart 2010, 14:04
Als het aan de hardyschijf ligt, dan zou ie het toch ook moeten doen bij stilstand? Misschien even testen...
Het vreemde is dat het even weg was toch?
ma 22 maart 2010, 15:03
Als het even weg is geweest zou het best kunnen dat er een loodje afgevallen is. Vooral bij plaklood(Alu velgen) gebeurt dit nog wel eens als ze de velg niet goed hebben schoon gemaakt voor dat ze het lood er op plakken.
ma 22 maart 2010, 16:00
Ik weet niet hoe intensief jij je auto gebruikt, maar bij lang stilstaan worden je banden minder rond.
Ik heb daar ook last van boven de 110
ma 22 maart 2010, 16:12
Het is ook nog een mogelijkheid dat je banden gecupt zijn, maar dit had je bandenboer toch wel moeten opmerken.
ma 22 maart 2010, 18:48
of de schijven krom
ma 22 maart 2010, 22:33
kan zo veel zijn...draagarm rubbers, stuurkogel, of zelfs klodder tectyl op de aandrijfas.....
Mijn bmw's trillllllllen bijna allemaal...
ma 22 maart 2010, 22:37
look who's talking....