De eerste eigenaar toen de tijd was Frits Philips deze heeft de auto 4jaar gehad,de 6 is toen heel goed behandeld tegen de roest heel de onderbodem is keihard en zit vol met een zwarte teer,en overal dopjes van de tectielbehandeling.Heb de orginele aankoopbon en onderhoudsboek van Philips Eindhoven erbij.Aan de binnenkant van het motorcompartinent is een nieuw stuk ingelast thv waar de onstekingsunit zit.
Heb de auto helemaal gestript en opnieuw laten spuiten ook toen geen roest tegengekomen.
Het enige wat ik afgelopen tijd heb geconstateerd is kleine roestblaasjes op de stijl bij de voorruit,dit laat ik aankomende winter aanpakken,ruit eruit en nieuw stukje erin lassen.
Mijn spuiter zegt dat je met een auto van dik 30 jaar elke keer andere dingen tegenkomt en dat je die elke keer opnieuw moet aanpakken.
Roest heeft al vele 6series ten gronde gericht maar die van mij heb ik niet te klagen,dat zal komen dat hij altijd in liefhebbershanden is geweest.,En ik er ook heel attent op ben en het elke keer aanpak.