Het is nu zo 24 nov 2024, 20:04

lpg electrisch schema

Alles technische onderwerpen en vragen over het m30 motorblok
  • Auteur
  • Bericht

Brian

Pro

lpg electrisch schema

Berichtzo 25 apr 2010, 12:06

Hallo,

Mijn lpg systeem vertoont nogal wat kuurtjes dit systeem is 4 jaar geleden ingebouwd door een bedrijf. Nu zijn er 2 draden losgetrild en in kan niet herleiden waar deze nu op hebben gezeten. Ben van plan om de boel opnieuw aan te sluiten maar het zal wel makkelijker zijn als ik een schema heb die ik kan volgen, dan heb ik in ieder geval een basis.
Graag zie ik jullie reactie's het betreft een coventioneel systeem dus gewoon met een verdamper.
Laatst bijgewerkt door Brian op zo 25 apr 2010, 18:16, in totaal 1 keer bewerkt.

riemer

Professional

Re: lpg electrisch schema

Berichtzo 25 apr 2010, 12:25

Misschien is het wel handig om te weten om welke lpg-installatie het gaat. ;)
[O o [][] o O] BMW E23 745i 1984

Brian

Pro

Berichtzo 25 apr 2010, 18:16

Wat ik zeg een conventioneel systeem dus met een verdamper (OMVL).

Brian

Pro

Berichtzo 02 mei 2010, 16:14

Beste mensen,
Ik had nog een vraagbaak van een BMW e30 liggen, ik zat hierin te bladeren omdat ik me kon herinneren dat er vroeger altijd iets werd geschreven over het aansluiten van LPG. In grote lijnen is die aansluiting die beschreven staat redelijk hetzelfde zoals die bij mijn E23 aangesloten zit. Ik heb alle aansluitingen nagelopen en vervangen waar ik mijn twijfels over had. En mijn BMWtje doet het weer op LPG :mrgreen: Ik heb al met al een hele week op de dure benzine moeten rijden en dat merk je goed met de huidige benzineprijzen. Ik heb met een fluwelen voet moeten rijden om het een beetje betaalbaar te houden.
Kosten een kleine 12 euro aan draad, stekkers en tape.
Het ergste was dat door de stekkers die losgetrild waren mijn OBC relay was doorgebrand, via via die in e28 onderdelen deed heb ik een goede kunnen aanschaffen kosten 50 euro nu komt de grap dit onderdeel kost nieuw 46 euro, is wel een bestel artikel bij BMW dus er zit een levertijd op, toch besloten om het 2e hands te kopen en sinds vandaag doet ie het weer op LPG en die dure Benzine.

Anyway op dit onderwerp kan een slotje op.

Keer terug naar Motorisch