Bartlap schreef:Kan je zo een nieuwe excentriek in zetten met nieuwe moer erbij, probleem opgelost.
Kop vervangen zou ik pas doen als hij aan de beurt is idd op is.
Anders lekker afrijden, met geharde klep zittingen zegt niks, ik heb een 316 zo gehad,
moest je ook evengoed om de 10.000 km stellen.
ps ik hoop dat je moer nog te vinden is??misschien blijft hij er net nog op zitten, en is alleen de klep van "tijd"af
\bart
Kijk excentriek gaat van tijd af en dan kan het zo maar zijn dat je bijna een centimeter speling hebt, wat denk je wat dat voor geluid geeft??
Sommige mensen krijgen al een attaque als hij 0.3mm of meer heeft. "wat tikken ze he" hoor je dan.
Maar ben het met de verdere schrijver eens zorg dat je een reserve hebt liggen, had ik toen ook nadat het mij overkomen was, bij mij ging het moertje ook dol en heb er geen meter mee gereden, effe nieuwe erin. Voor de rest zal het weinig schade veroorzaken.
Bart