nondekannone.... stond niet eens in de sportstand!!! dat ding gaat alsde brandweer... een keertje met een stoomcleaner door het interieur en hij ziet er weer als nieuw uit !
Je nieren zitten dichter bij je hart, dan je ster....
ssssuuuuuuuppeeerrr moooiee!!!! graad gewoon schitterend. maareeh is zo'n alpina niet een beetje duur voor dagelijks rijden???? mijn 728i geeft 1 op 5a'6, word je niet echt vrolijk van!!! maareeh in elk geval heel veel plezier ermee!!!
1983 BMW 728i L.P.G arktis blau metalik 1996 Honda civic esi v-tec aztec green pearl
neeejj dat is op benzine!!!! mijn km teller is stuk dus ik kan het niet precies zeggen, maar op lpg rijdt hij op de snelweg 1 op 6,7km
de vorige eigenaar zij al dat zij andere bmw(732i denk ik?) zuiniger reed maar dat hij niet wist hoe dat kwam!!! Heb hem zelf al een beurt gegeven(bougies, kabels ontsteking etc)!!, rijdt goed,start goed,loopt goed alles ok maar toch!!!! Het enige dat mij opvalt is dat als ik hem start hij een pluimpje blauwe rook geeft!! bij koud en warme motor!!! maar verder is mijn uitlaat gewoon droog en schoon van binnen!!!!
1983 BMW 728i L.P.G arktis blau metalik 1996 Honda civic esi v-tec aztec green pearl
ik wil de feestvreugde niet bederven of zo, en het kan ook goed wezen dat ik harstikke scheel ben, maar het lijkt of het rechter voorwiel verder naar achteren staat dan het linker....? ik zou hem voor de zekerheid ff laten uitlijnen... bandjes zijn zo weg...