Maar dat van je voorscherm is toch eenvoudig op te lossen Graad? Scherm spuiten en uitspuiten op de deur, vervolgens beide delen in de blanke lak spuiten.
Ik vind het erg leuk om te lezen hoe enthousiast iedereen is. Blijkbaar wordt hier een duidelijke behoefte vervuld.. Het is echt onze bedoeling om hier een jaarlijks festijn van te maken.
Gelijk ook een vraag: Heb je ideeen of tips - be my guest! Wat we vooral willen is gratis en specifiek sharknose. Wat we vooral niet willen is stoer en aso gedrag (strepen trekken enzo). We denken echt dat we over de 200 auto's bij elkaar krijgen.
Jongens, mijn auto staat hoogstwaarschijnlijk op het moment van de Sharknose-meeting nog in Lelystad. Ik moet me hiervoor dus afmelden (maar kan ik aub met iemand meerijden??)
1988 BMW E24 635CSI Shadowline Diamand zwart metallic 2010 Volkswagen Polo BlueMotion Executive Glacier blue metallic 1998 Honda Accord CE-08 sedan JDM H22 rood
Aantal E3's 1 Aantal E6's 0 Aantal E8's 1 Aantal E9's 6 Aantal E10's 5 Aantal E12's 3 Aantal E21's 44 Aantal E23's 10 Aantal E24's 10 Aantal E28's 21 Totaal 101