Nee, geen ervaring mee Maar het zou best zo zijn dat er wel verschil zit tussen het ene bedrijf en het andere (dikte van de lak, de manier van stralen), je wil natuurlijk niet hebben dat je met 2 jaar bijvoorbeeld weer aan de gang kan......
1988 BMW E24 635CSI Shadowline Diamand zwart metallic 2010 Volkswagen Polo BlueMotion Executive Glacier blue metallic 1998 Honda Accord CE-08 sedan JDM H22 rood
maar in rutte zit er ook 1 weet niet meer wat die vraagt ff google ik heb ooit het ook laten doen je hoeft nooit meer te spuiten dat wel schoon spuiten klaar onder de mat zwarte zitten ze nu (denk ik) nog onder rijdt in wolvega
Ik heb ze bij Gerrits laten stralen en spuiten. Idd niet duur - kostte euro 200,- (zonder bon). Toch zou ik de volgende keer naar een ander gaan want ik vind de kwaliteit ook niet meer dan euro 200,- waard.
Ik vind ze een beetje te schraal gespoten. Ben niet ontevreden, maar ik zou de volgende keer liever iets meer uitgeven. What you pay is what you get zullen we maar zeggen.
www.overveldcoating.com Deze zit in Hoogerheide vlakbij Bergen op Zoom,is een industrieel bedrijf.Hier kan je je velgen in een lijn van een klant mee laten gaan,kan soms ff wachten zijn voor de juiste kleur.Maar de prijs schijnt rond de 50 Eurie's per velg te liggen.