Hier even een paar foto's van het project.

De bak hemzelf, omdat de oliepan niet helemaal schoon was heb ik besloten om de pakking gelijk maar te vervangen.

De bak zag er van binnen schoon uit.

Compleet opgebouwd en klaar voor montage. (Een oplettende kijker ziet een foutje)

Aldus de wagen op de brug ( dit klusje kun je eigenlijk niet doen zonder)

Demonteren van de in de weg zittende onderdelen. Uitlaat compleet. Hier braken uiteraard twee bouten in het uitlaatspruitstuk af. Na wat aandringen ( gevloek) er toch uitgekregen.

Het hitteschild verwijderen en de aandrijfas verwijderen.

Verwijderde aandrijfas en tussen framebuis en motorblok een plankje waar het blok straks op rust.

De baksteun lossen en de bak voorzichtig laten zakken op het plankje. Daarna het schakelmechanisme loshalen.

De voorste/bovenste schakelstang losnemen dmv kwartslag draaien en weghalen van de pin.

De pookknop eraf trekken en het mechanisme naar beneden drukken.

Achterste bout loshalen en schakelmechanisme weghalen.

Automaat pook plaatsen ( van e32, drie schroeven) en stekkers aansluiten. Ik moet nog op zoek naar een fatsoenlijke tunnelbakplaat heb eerst maar de oude gebruikt.
Al met al drie uurtjes bezig geweest had helaas niet meer tijd volgende week verder,
gr peter