motor is opnieuw opgebouwd. nieuwe klepseals koppakking alle keerringen kleppen ingeslepen Blok is gecleand en opnieuw gespoten ziet erit als nieuw en zo loopt het ook. verdere foto,s van opbouw zijn beschikbaar.
Is dat de motor die je al een paar maanden te koop heb staan Ik snap echt niet dat je die nog niet kwijt ben, iedereen wil zeker een zoveelste hands motor met heel weinig kilometers en die altijd door een oud vrouwtje heel netjes is warm gereden, ame hoela. Heel veel suc6 met de verkoop , ziet er netjes uit
Hoezo, een raket nodig om naar de maan te gaan? Bij mij gaat alles naar de maan, zonder raket.
Je weet toch hoe het werkt e12 driver, wat jij schrijft klopt alleen wil iedereen zo'n motor voor 300 euro of minder. Gewoon volhouden Oldie, elk onderdeel heeft een koper. Mischien op Ebay zetten? jouw prijs is volgens mij een hele redelijke!
Heb je dat zelf gedaan, of laten doen? Zit er aan te denken om mijn 3.5 ook zo te maken. (anders had ik de jouwe wel gekocht, maar dan moet er te veel omgebouwd worden...)
Je nieren zitten dichter bij je hart, dan je ster....