Inmiddels zijn er meer aanmeldingen binnen van die veel-te-smalle-net-niet-BMW-sedan's dan de echte... Oftewel meer 5 series dan zeuvens. Dat kan toch niet waar zijn he.. Kom op! komen ALLEMAAL!
Tip: Neem voldoende geld mee, want er zijn vele aanbieders die van uit de kofferbak bende aanbieden.
Tip2; De politie weet inmiddels ook van dit festijn, dus neem je papieren mee en zorg dat je niet te hard door het dorp heen rost. Wheelies zijn ook verboden.
Let wel op: Auto's die niet in de doelgroep vallen moeten naar een andere parkeerplaats (niet genoeg plek anders). Als je zeker weet dat je komen graag even aanmelden!
Het is een gratis meeting, alle versnaperingen zijn voor eigen rekening.
En de laatste officiele stand van zaken. Ik zie 200 in zicht komen
Aantal E3's 2 Aantal E6's 0 Aantal E8's 1 Aantal E9's 8 Aantal E10's 10 Aantal E12's 5 Aantal E21's 70 Aantal E23's 20 Aantal E24's 20 Aantal E28's 36 Totaal 172
Aantal Tourrit 120 Aantal Taxatie's 18 Aantal Diner 111
Graad hoe laat ga je rijden naar Wezep? Sluit ik weer ergens aan.Misschien weer bij het tankstation in de ncb laan.Noem maar een tijd ,begint om 10 uur.Hoor het wel Gr.Hennie
ik kom uit rotterdam!!!! misschien kunnen we ergens bij utrecht of zo elkaar opwachten en verder rijden???? ik weet niet hoe de route daarheen gaat??????? kan ik jeroen ophalen en mag hij bij later zelf kijken met wie hij verder wil rijden!!
enne hoelaat wordt het dan?????????????
let's go!!! ik heb zin!!!!!!!!!!!!!
1983 BMW 728i L.P.G arktis blau metalik 1996 Honda civic esi v-tec aztec green pearl