boeroe81 schreef:ik kom uit rotterdam!!!! misschien kunnen we ergens bij utrecht of zo elkaar opwachten en verder rijden???? ik weet niet hoe de route daarheen gaat??????? kan ik jeroen ophalen en mag hij bij later zelf kijken met wie hij verder wil rijden!!
enne hoelaat wordt het dan?????????????
let's go!!! ik heb zin!!!!!!!!!!!!!
Ik weet nog niet helemaal hoelaat we weer op huis aan gaan rijden, of we dat gezamelijk doen of niet..... Ik kan wel met mijn andere auto naar jou toerijden Boeroe en dat we samen naar Graad zijn adres toerijden (dan ben ik minder afhankelijk van auto's zullen we maar zeggen )
He, k*t dat ik niet met de 6 kan
1988 BMW E24 635CSI Shadowline Diamand zwart metallic 2010 Volkswagen Polo BlueMotion Executive Glacier blue metallic 1998 Honda Accord CE-08 sedan JDM H22 rood
Pfffff, jongens ik heb helaas een verhuizing welke aanstaande zaterdag gaat plaatsvinden Aangezien die gozer mij ook altijd geholpen heeft ben ik verplicht (althans ik voel me verplicht) daar aanwezig te zijn.
Vind het heel vervelend maar is helaas niet anders, als ik het eerder geweten had had ik het natuurlijk wel gemeld. Ik dacht dat het zondag zou zijn.....
Groetjes, Jeroen.
1988 BMW E24 635CSI Shadowline Diamand zwart metallic 2010 Volkswagen Polo BlueMotion Executive Glacier blue metallic 1998 Honda Accord CE-08 sedan JDM H22 rood
Ik denk rond 9 uur.Graad Heb zondag een paar gasten uit son en breugel gesproken[e30 meet] rijden ook die kant op een met een witte e24 een met een alpina e21.Hij heeft mijn 06 en belt nog hoe en wat. Laat het hier wel weten.Hoe meer hoe liever Heb er echt zin in.
mag wel...............je kan rond 8.15 8.30 bij mij zijn,( kan je meteen mn e32 b11 zien ) en dan richting veghel..........of oldie moet ook ff naar helmond komen... wilde mn e32 ook nog zien
ok pb me jou adres maar graad,,,,!!!!!!!! ben ik er rond 8.30 bij jou dan!!!! nog iemand iets drinken???? ik neem al een koelbox met een paar biertjes en cola's mee!!!
dat het mooi weer wordt!!!!!!
1983 BMW 728i L.P.G arktis blau metalik 1996 Honda civic esi v-tec aztec green pearl
Ik heb 1 rubbertje van 5 euro nodig om door de APK te komen. Alleen als het per 50 wordt verkocht wordt het een duur rubbertje.
woensdag gaat de keurmeester proberen een ander rubbertje te vinden. Als hij het vindt, dan meld ik me alsnog aan voor de meeting en zal ik ook zien op tijd bij Graad te zijn.
graad schreef:mag wel...............je kan rond 8.15 8.30 bij mij zijn,( kan je meteen mn e32 b11 zien ) en dan richting veghel..........of oldie moet ook ff naar helmond komen... wilde mn e32 ook nog zien
Graad ik wacht even af van die andere gasten die uit Son en Breugel hoe laat dat die gaan rijden.PB me je adres alvast maar ,je alpina wil ik nog steeds even goed bekijken.
Wil heel graag komen,maar helaas is het niet zeker of ik kan komen. Nu is het kortdag voor de meeting,en weet nu niet of ik me wel/niet moet aanmelden. Wil ook geen scheve gezichten krijgen. Iemand suggestie's?
Meld je maar aan, kom je niet jammer. Geen scheve gezichten Als organisator willen we graag weten hoeveel mensen er ongeveer komen. Het uiteindelijke aantal zal best iets varieren met de theorie. Maar dat maakt niet uit.
Ok,ik me aanmelden Even ter info waarom ik niet weet of ik kan komen op de meeting: Ik heb 2 maanden geleden een heftige hart-bypass operatie ondergaan waar ook complicatie's waren.4 omleidingen en voorbereiding voor een i.c.d en bi-pacemaker,helaas kreeg ik 2 dagen na operatie een hartstilstand.(gelukkig lag ik nog in het ziekenhuis).Na 3x te zijn gedefibrileerdt was ik weer 'terug op aarde'.(De brand plekken van de peddels staan nog op mijn lichaam)Nu wacht ik nog op de implantatie van het 'kastje' en ben tot die tyd thuis aan het herstellen van de bypass.Nu is het van dag tot dag hoe ik me lichaamlijk voel,en daarom kan ik niet met zekerheid zeggen of ik naar de meeting komt.Hopelijk tot zaterdag
Gizmo schreef:Ok,ik me aanmelden Nu is het van dag tot dag hoe ik me lichaamlijk voel,en daarom kan ik niet met zekerheid zeggen of ik naar de meeting komt.Hopelijk tot zaterdag
das heftig gizmo maar in iedergeval blij dat je weer terug bent man
ik weet wat je door moet staan,en hoe vermoeiend de kleinste inspanning is
kan niet.................we staan maar met 3 man per filiaal
en we hebben t hard te halen met 3e(normaal met 5man)
heb dinsdag ook gewerkt......(is normaal mn vrije dag)
en btw..............waarom zou ik niet durven
had t niet willen missen..............
en als je op t 7forum kijkt,heb ik ook nog vorige week een post gezet.... en toen zei michiel nog,je komt as zondag toch niet..... maar met de sharknose meeting over een week