Michiel schreef:Ga je 100% niet vrolijk van worden Robert.
De eerste maanden gaan nog wel (vaste lasten)
Vervolgens gaat ie als een molensteen om je nek hangen want eventjes een rondje om kost je aan benzine een vermogen. Een 750i loopt gewoon 1op4. Volle tank is ook geen pretje voor je knip of je moet van handoeken houden?
Dan nog eens de wb en de verzekering. Een 750 moet gewoon rijden want tegen stilstaan kunnen ze slecht tegen. Haal dan een 735i (E32) stukken vriendelijker en het zelfde model

Ehhh... De mijne rijdt 1 op 6.5 dus dat klopt niet. En ik ben geen bejaarde rijder.
Wat wel waar is....als er iets kapot is dan is het meestal k...werk !
tips:
- electronica moet perfect zijn !
- waterpomp en riemen moeten vervangen zijn ( of minstens in goede staat)
- airco ? kapot ? Vergeet het dan maar
- bougies vervangen ? zo nee, dan ben je hele dag bezig ! ( vraag maar aan Cees

)
De rest weet je wel...