Door het aanhoudende hollandse weer ben ik er achter dat mijn linker achterlicht niet volledig waterdicht is. Als ik aan een bepaalde kant van de weg ste (links inderdaad) dan wordt de passagierskant nattig..... En het vakje bij mijn tankdop ook. Net loopt via mijn achterlicht naar binnen, dat rubber is dus minder goed. Maar nu de vraag, waar kun je die kopen? Alleen bij de dealer (die ik niet heel grappig vind, en hij mij ook niet)? Of is er een andere weg?
En nee, ik ga niet lopen klooien met tweedehandsjes.
Graad, als ik binnenkom en 10 minuten moet wachten voordat iemand mij helpt en de persoon die (in pak) na mij binnenkomt direct wordt geholpen, dan moet ik mij misschien wel aanpassen.
wat is dat toch allemaal , waar ik altijd naar toe gaan lachen ze iedere keer weer als ik kom. De oude heer vind het prachtig die "oude bakken" niets is teveel, (brabant??)
zerotolerance schreef:Graad, als ik binnenkom en 10 minuten moet wachten voordat iemand mij helpt en de persoon die (in pak) na mij binnenkomt direct wordt geholpen, dan moet ik mij misschien wel aanpassen.
En toch ga ik dat niet doen
dan moet je de verkoper een keer over de toonbank trekken........
hielp bij mij uitstekend,bestellen alles voor mij nu.......ook per stuk.... ook als ze per 20 besteld moeten worden....
Elke week dat ik mijn bestelde onderdelen in Rotterdam ophaal, bestel ik voor de volgende week! Nu de gasdrukveren van de motorkap besteld, wel lekker als je hem niet steeds op je kop krijgt!
Maar je hebt gelijk, veel verschil in dealers, in goes wel aardig maar geen korting, in rotterdam zuid ook aardig, wel korting en je eigen ingang met parkeerplek voor de E23
Bij Klaas Visser in Lelystad wordt ik ook altijd netjes geholpen. Ik ga gelijk naar de onderdelendesk, alles wordt netjes uitgezocht en krijg ook een sms als de delen aangekomen zijn