Gewoon een keer gezellig langskomen Peter. Lekker rondje rijden met de 728i en een bak koffie drinken. Hij gaat wel binnenkort naar Koning Albers voor herstel blanke lak schade op motorkap en dak. Prijs blijft het zelfde, hij wordt alleen iets mooier Ps. een 3.5 heb ik ook wel op de plank liggen
Het grilletje van mijn touring kan ook wel een spuitbeurtje gebruiken. Die is nog zwart. En mijn schoonmoeder......die kan ook wel een sp..............
ik denk dat dat ik er setje el cheapo bling bling wielen onder zou zetten, en de prijs een eind laten zakken. Ben benieuwd wat die 2 setjes sportwielen in de losse verkoop gaan opbrengen, ik denk dat er wel wat ruimte ontstaat om wat met de prijs van de auto te doen
Ik vind het een prima advertentie - niks meer aan doen. Respect voor de goede toonzetting. Heel herkenbaar. Het probleem is dat de handel echt helemaal dood is. Niks verkoopt. Iedereen wil voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. De echte geinteresseerde gaat jou wel bellen - Het zullen er alleen erg weinig zijn omdat het een dure auto is om te bezitten. Hier moet je gewoon de tijd voor nemen. Qua prijs zit je wel redelijk hoog - maar zie ze maar te vinden. Zakken kan altijd nog.
De optie van Smidje is nog wel wat. Kun je de velgen los kwijt? Wat ik vaak zie is dat mensen nogal snel vallen over bepaalde sportvelgen. Ze willen de auto het liefst met originele velgen om ze vervolgens na aanschaf te vervangen door andere exemplaren.