er is donderdagmiddag/avond bij mij een paar straten verder een M5 gestolen. Mocht er ergens een leuke 24 klepper voor weinig worden aangeboden de komende tijd, stuur me dan ff een pb-tje
smidje schreef:zaterdag alweer een bmw gestolen in hengelo... k weet niet wat voor een... wel een vrij nieuwe... mooi werk ,die open grenzen...
Bij mij aan de zaak zijn er 2 weken geleden 22 vrachtwagens gestript, bumpers grillen spiegels alles wat ze los konden krijgen is mee gegaan.en alles achter de hekken. die mensen hebben nergens wat bij knippen alles zo door het hek de bekabeling. 5 buitenlandse mensen opgepakt in Duitsland die er daadwerkelijk er mee te maken hadden, maar door een vorm fout bij uitlevering van Duits naar Nederlands grond gebied is er iets fout gegaan, mensen weer vrij s,avonds in Veenoord waarschijnlijk de zelfde mensen actief geweest ook 3 trucks de boel weg. tis geen lol zo als je kort aan de grens woond. Maak je borst maar nat die apen zijn nergens bang voor, dit gaat zeker vaker gebeuren denk ik.
Hah ja wat een gekken he bij ons op het bedrijf ook dikke hekken erom en gewoon alle nieuwe vrachtautos op krikken en betonblokken alle wielen gejat gewoon splinternieuwen met velg en al allemaal door een klein gaatje in het hek echt hoe die lui het doen mag joost weten.
BMW 733i 1977 Vw Golf 1 1982 Vw Golf 1 Cabrio 1981 Vw Polo 2 1990