Fotos zeggen niks!!! Kon ooit deze auto kopen het was precies wat ik zocht en heb er nachten niet van geslapen. Ben ervoor naar Frankrijk gereden en bleek van onder 2 cm bitak te hebben over het zand gespoten en snoefrot.
de auto was ingeruild door oudere mensen die zochten een nieuwe 5 serie dus hadden ze deze ingeruild en ja iedereen weet dat je geen drol voor je auto krijgt als je hem inruilt.. de beste verkoper zei zelf geen verstand te hebben van oudere bmw's en wist dus ook niet wat hij ervoor vragen moest.. toen ik zei dat zulke auto's tussen de 10 en 30k weg gaan schrok hij zn eigen rot "zoveel vor zo'n oud lel?" letterlijk wat hij zei hoe proffesioneel
drive in a e23 is like flying 1st class on a cloud
conclusie: het was een goeie verkoper... je gelooft hem blindelings... kom nou... die lui zijn echt niet gek, en hebben ook internet... een beetje bmw verkoper laat zich geen 10000 euro door zn neus boren.
geloof hem niet blindelings hoor weet exact hoe dat gaat. mijn broer heeft daar 3 jaar gewerkt en 6 jaar bij audi maar deze vent had er serieus de ballen verstand van! (was ook een kwalletje btw)
drive in a e23 is like flying 1st class on a cloud