ik weet ook niet goed wat te zeggen. Ik hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen of hij nog gaat herstellen en in hoeverre. Ze zeggen wel dat hoop doet leven, maar onzekerheid sloopt het meest.
Wens jou en je naasten heel veel sterkte Graad. Er zijn dingen in het leven die wens je niemand toe.Bij de schoonouders van mijn dochter hetzelfde verhaal. Ik zie mijn schoonzoon een paar keer per week en je ziet aan hem en ook mijn dochter hoeveel pijn dat het doet,en hoe onmachtig je staat. Nogmaals heel veel sterkte
Zo zie je maar, gezondheid is niet te betalen..............en elk huisje heeft zijn kruisje. Er zijn er heel veel die het prive zwaar voor de kiezen krijgen. En hier moet je ook weer doorheen Graad. Veel sterkte en beterschap met je Pa
Heel veel sterkte Graad!!Ik weet wat je door maakt.
Na binnen 8 jaar 2 hartaanvallen,bypass met 4 omleidingen en een hartstilstand te hebben gekregen(bypass en hartstilstand 4maanden geleden) wordt er a.s maandag eindelijk een combi i.c.d/pacemaker bij mij geinplanteerdt.Mag de eerste 2maanden niet auto rijden en moet mijn rijbewijs opnieuw aanvragen.Waarschijnlijk kost dit ziekte ook mijn baan,het heb me leven op zijn kop gezet ook prive.
Dat valt mij ook al op, het is waarschijnlijk niet pluis daaro in helmond. Maar Graadmans kijkt tussenin wel op het forum dat weet ik zeker. We leven met je mee hoor Gerard.