Ok dan, stelletje zeurpieten
Het verhaal:
Gisteren dus ff naar Joo en Alien geweest. In eerste instantie vooral contact gehad met Alien, zijn zoon. Aangekomen in het Limburgse eerst ontvangen met een verse bak koffie, zoals het hoort dus eigenlijk. Daarna de eigen verzameling even bekeken, laten we het erop houden dat ze niet mogen klagen.
Afijn daarna dus doorgereden naar de loods waar de 7 stond. Ook hier stonden weer de nodige auto's waar menigeen van zal kwijlen. Alles netjes onder een hoes. Zo ook de desbetreffende 735i.
Na wat BMW's aan de kant te hebben gereden kon de 735i naar buiten worden gereden. Eerste indruk, harde auto met wel hier en daar een dingetje.
- Ooit al gelast aan dorpel
- bijgespoten bij wielkastrandje
- nieuwe neus met wat schade en voorscherm, echter dus beiden oud type
- beetje instapschade
Aan de onderkant was de auto hard, veel opties zoals:
- sportinterieur
- airco
- elektrische ramen en schuifkanteldak
- sportvelgen
- hoofdsteunen achter
- grote bc
- trekhaak
Toen dus aan de proefrit begonnen, dit was helaas een fiasco. Auto trok niet en liep op 5 cilinders. Joo baalde zichtbaar en vertelde dat de auto hiervoor altijd netjes liep. Mijn inziens komt Joo erg betrouwbaar over en geloof ik hem. Maar een auto die niet lekker loopt ga ik niet kopen, Joo gaat op zoek naar de oorzaak en laat me weten als de auto weer netjes loopt.
Ben nog een beetje aan het twijfelen, vooral om het feit dat een type 2 7 met type 1 neus nooit echt een gewild object gaat worden.
Groeten loentje