Zal zo'n beetje gelijk opgaan vermoed ik. Meeste 745 zijn versleuteld of worden met fluwelen handschoentjes bereden want de eigenaar is veel te bang dat er iets stuk gaat Nee geef mij maar een recht toe recht aan Turboloze E23
Michiel schreef:Zal zo'n beetje gelijk opgaan vermoed ik. Meeste 745 zijn versleuteld of worden met fluwelen handschoentjes bereden want de eigenaar is veel te bang dat er iets stuk gaat Nee geef mij maar een recht toe recht aan Turboloze E23
De meeste?? Nou die van mij niet , ik sta wel open voor een sprintje. Of durven de 735 rijders dat niet aan , bang dat ie vies wordt !!!
Hoezo, een raket nodig om naar de maan te gaan? Bij mij gaat alles naar de maan, zonder raket.
Na de jaarwisseling ben je van harte welkom. Jij hebt waarschijnlijk de filmpjes van de rijvaardigheidstraining nooit gezien. Ik ben niet zo van de fluwelen handschoen, wel van warmrijden.
Laatst bijgewerkt door zerotolerance op ma 15 nov 2010, 14:16, in totaal 1 keer bewerkt.
Blauw, buffelleer, schuifkanteldak, electrische ramen voor, 16" Hartges met 5 milimeter profiel en met zonder airco. Tsja, je zou hem eens een keer moeten zien, maar hij komt deze winter de weg niet meer op.
zerotolerance schreef:Na de jaarwisseling ben je van harte welkom. Jij hebt waarschijnlijk de filmpjes van de rijvaardigheidstraining nooit gezien. Ik ben niet zo van de fluelen handschoen, wel van warmrijden.
Na de Jaarwisseling Bang dat ie vies wordt dus . Zo jammer dit
Hoezo, een raket nodig om naar de maan te gaan? Bij mij gaat alles naar de maan, zonder raket.
zerotolerance schreef:Na de jaarwisseling ben je van harte welkom. Jij hebt waarschijnlijk de filmpjes van de rijvaardigheidstraining nooit gezien. Ik ben niet zo van de fluwelen handschoen, wel van warmrijden.
Nee hoor, aleen weet ik wat zou met een oude BMW doet. Als ik er vabnaf wil ga wel in de winter rijden. En ik heb de luxe dat ik nog wel een andere auto heb
zerotolerance schreef:Na de jaarwisseling ben je van harte welkom. Jij hebt waarschijnlijk de filmpjes van de rijvaardigheidstraining nooit gezien. Ik ben niet zo van de fluwelen handschoen, wel van warmrijden.
Nee hoor, aleen weet ik wat zou met een oude BMW doet. Als ik er vabnaf wil ga wel in de winter rijden. En ik heb de luxe dat ik nog wel een andere auto heb
Hij staat bij mij ook gewoon droog in de VERWARMDE (niet in