Hier plaats je een foto van je auto en stel je jezelf voor
Plaats een reactie

Bram E23 728i

ma 29 nov 2010, 14:51

Het wordt nu toch wel eens een keer tijd om ook mijzelf ook op dit gedeelte van het forum voor te stellen! Mijn naam is Bram, ik ben 23 en ik studeer Technische Informatica aan de HTS in Arnhem. Met een beetje geluk kan ik in februari gaan afstuderen. Net als vele andere hier op het forum ben ik ook aardig gecharmeerd van de E23.

Afgelopen donderdag ben ik na een lange zoektocht de trotse bezitter geworden van een BMW 728i met als bouwjaar 1983. Het heeft even geduurd en ik schat dat ik zo'n 10 auto's bekeken heb voordat ik deze auto tegenkwam bij Loentje. Eerst maar eens kijken! Overall ziet de auto er prima uit voor de vraagprijs. Loentje heeft de beschikking tot een brug wat natuurlijk perfect was om de onderkant van de auto eens goed te bekijken. Op de bekende plekjes na (krikpunten en de bak voor het reservewiel) was eigenlijk alleen de handremkabel binnenkort aan vervanging toe. Naast de handremkabel dient ook de stuurbekrachtigingpomp vervangen te worden maar gelukkig zou ik hiervoor een 2e handsexemplaar bij de aankoop bij krijgen. Net als de mistlampen overigens. Uiteraard moest de auto ook eens grondig aan de binnen en buiten kant gepoetst worden. Dat was niet inclusief ;)

Na de bezichtiging en een leuk gesprek bij Leon eerst maar eens een nachtje erover gaan slapen en alle feiten op een rij zetten, met pa overleggen en zoals Ite dat altijd zo mooi zegt geld tellen om tot een goed onderbouwde keuze te komen. Men gaat natuurlijk niet over

Re: Bram E23 728i

ma 29 nov 2010, 16:00

Welkom!

En leuk dat je het hele verhaal en foto's post!

ma 29 nov 2010, 16:41

welkom bram.........en veel sucses met de e23 :clap: :clap:

en t is een zeer goede basis........
goed verhaal ook van jou ;)

alleen had ik meer fotos verwacht :mrgreen: :mrgreen:

mvg graad

ma 29 nov 2010, 16:54

welkom hier Bram ! Veel plezier ermee !

ma 29 nov 2010, 18:03

Veel plezier met je aankoop :toast:

ma 29 nov 2010, 18:13

Welkom Bram,

Gefeliciteerd met de E23.
Heel veel plezier ermee.

ma 29 nov 2010, 20:52

Leuk verhaal! Gekocht bij een goede verkoper, foto's geplaatst...een droomstart.

di 30 nov 2010, 08:29

Welkom en succes met alles te regelen zodat je heerlijk kunt cruisen.
En Leon, hoe ga je de nu beschikbare ruimte weer opvullen? :)

di 30 nov 2010, 08:57

welkom bram,
zo hoort een e23 er uit te zien, gewoon origineel,mooie spoiler, mooie kleur en striping erop, ik waan mij weer helemaal terug in de jaren 80 :clap: :clap: :clap:

wo 01 dec 2010, 13:50

Hmzz, accepteerde de RDW de Carte Grise toch niet? Die Fransen zijn ook allemaal een stukje makkelijker dan hier heb ik het idee! Want het was wel gewoon de originele Carte Grise.

Ik heb voorlopig mijn zoektocht naar een e23 opgegeven en een e39 aangeschaft. Ik kon niet vinden wat prijs/kwaliteit met de juiste opties naar mijn wens was. Ik weet een hele mooie te koop, maar die zit voorlopig even boven budget en is weer zonde om dagelijks te rijden vind ik!

Mijn loods staat inmiddels, na een weekendje flinke afstanden gereden te hebben. weer helemaal vol.

Bram succes met de BMW, maar dat moet goedkomen denk ik!

Groeten loentje

ma 06 dec 2010, 19:05

Bedankt voor alle reacties! :thumbsup: Het weer is wat beter geworden en ik ben vandaag maar eens aan de slag gegaan! Wanneer ik grote vorderingen boek dan zal ik uiteraard een update plaatsen! :D
Plaats een reactie