Nou daar gaan nog wel een paar uurtjes inzitten hoor. Maar ik wilde persee beige glad leer, electrisch. Dus ja, als dat wordt aangeboden moet je niet te lang treuzelen.
Heb ik wel gemerkt bij jou. Maar wat je vandaag zei, een hobby kost nu eenmaal geld. Wel geld wat je niet zomaar kwijt bent. Je E23 zal in waarde stijgen na zo'n mod.
zo, de Hartge wieltjes zijn terug van de bandenman. 4x pirlullo winterbandjes d'r om. Wielen waren keurig recht - valt me niks tegen Michiel Morgen of zaterdag zal ik wel even wat foto's maken.
Kan het natuurlijk ook in een Alpina doosje stoppen. Ik zal m eens pb'n Voor de auto waar ik het in gedachte had is de striping iets te licht. Eerst maar eens zonder striping.
Gaat helemaal goed komen. Ik denk dat ik wel een dagje zoet ben. Tis een gelsoten loods met grote kachel, dus dat is wel erg prettig deze dagen. That's why im not comming to Oldenbroek
Ik kom momenteel ook niet in de buurt van Oldebroek. Mij te koud en te glad. Uhhum.. een dagje zei u?? Maak er maar 2 van wil je het doen zoals het hoort (en ga er vanuit dat het zo geberurd)