Niet zo eenvoudig een antwoord te geven, hangt af waarvoor je de auto gaat gebruiken welke eisen je stelt wat je zelf kunt en wat het budget is.
Persoonlijk raad ik mensen die geen verstand van autos hebben af om een oldtimer te kopen. Oldtimers hebben meestal iets meer gebreken en als je voor alles naar de garage moet dan gaat dat vanwege de kosten op een gegeven moment toch irriteren. Kijk niet alleen naar het belastingvoordeel Als je goedkoop wilt rijden dan kun je beter een Fiat Panda nemen Het belastingvoordeel weegt daar niet tegen op ook de benzinecomsuptie is niet gering en onderdelen zijn niet goedkoop. Een waardestijging moet geen reden voor koop zijn. De e23 is wel in prijs aan het stijgen maar dat geldt eigenlijk voor goede mooie exemplaren.
Een sharknose is kleine gril tot 1982 en whalnose, brede gril na 1982 tor 1986 de serie 2 is technisch een betere auto. Ga je de auto voor dagelijkw gebruik nemen of af en toe voor een ritje. Wat zijn de eisen aan het uiterlijk en interieur. De auto's zijn minimaal 25 jaar oud en de meesten hebben niet onder een laken gestaan.
Welke extras moeten er op zitten? Auto's met werk kosten tot 3500 euro Technisch redelijke en uiterlijke netjes kost van 4 tot 6 mille, nette exemplaren kosten tot 10 mille en bijzondere auto's met weinig km gaan zelfs boven de 10 mille.
In ieder geval raad ik aan omdat je zelf geen verstand hebt een betere dus een iets duurdere auto te kopen.
Michiel heeft nog een nette staan
viewtopic.php?f=17&t=3456 Lees ook in colomns, allemaal mooie praatjes en liefde maakt blind
Die 732 zou ik niet aanraden staat al lang te koop is ook niet naast de deur. Als je iets ziet vraag het dan eerst hier we kennen veel auto's hier
succes