The title came in and it is on EBay item number 250746866240 starting at $7,000 with no reserve closing Jan 3rd. I have around 85 photos and videos at http://www.flutzoo.com
Met Chrome randjes nu... Wel wat goedkoper,stond meestal voor rond de 10.000€ te koop.. Maar ik blijf t maar om 1 of andere redenen maar een "hok"vinden Touring is wel apart..maar denk dat je veel tegenkomt bij dit exemplaar
Tis apart maar vind hem zelf afgrijzelijk...maar wat ik mooi vind dat vind een ander weer niet.....daarom ieder zijn creatie Staat ook een groene ergens, die ziet er op foto al wat beter uit wellicht ook bekend bij iemand?
BMW E23 728iA Jet Black BMW E53 X5 4.4iA Sapphire Black
Marthijn schreef:Tis apart maar vind hem zelf afgrijzelijk...maar wat ik mooi vind dat vind een ander weer niet.....daarom ieder zijn creatie Staat ook een groene ergens, die ziet er op foto al wat beter uit wellicht ook bekend bij iemand?
Als je goed met plaatwerk bent of één kent die dat kan, dan is die van loentje een mooi project Je rijdt i. i.g. in iets wat niet iedereen heeft met een potentiële waardestijging.
ik had er een bod op gedaan van €25.000,00 en de man die hem niet weg is ook een groet verzamelaar en waar ja geheimhouding persoonsgegevens hij is in Europa Niet meer en U S A