de E32 hier YN-32-RN, moest ergens in Rotterdam zijn, en aan de overkant een garage, en mijn blik viel op een jawel E32 met kenteken YN-31-RN, voor 500
Voor hoeveel is de auto verkocht/aangeboden? Ik ken die auto, daar reed altijd een oud echtpaar in Soest in. Auto had de nodige roestplekken, en geloof ik een slordige 4 ton op de klok. Hier wat pica's
Sorry begrijp geen biet van die fototool.ff aangepast. Wim
Voor 995 euro en zo snel verkocht? Was niet echt een bijzondere auto, ook qua uitrusting niet. Dank aan Wim voor het corrigeren van de foto's. E32's voor 500,- euro zijn geen uitzondering hoor die brengen in gemiddelde staat 500 a 1000 euro op. Alleen zeer mooie exemplaren met lage km standen en goede uitrusting brengen nog leuk geld op. En uiteraard exemplaren met productiedatum voor 1-1-1987.
Motor in zijn geheel met kabelboom en alle aanbouwdelen zou moeten kunnen is tenslotte ook M30. Cruisecontrol denk ik niet heeft volgens mij een andere kabelboom, verder zal er niet veel uitwisselbaar zijn als je het mij vraagt. De E32 is echt al een stap volwassener dan de E23. Heb je plannen? Ik heb een aantal E32's staan waarvan je de complete techniek kunt overzetten naar je e23.
schakelt de e32 weer als vanouds, na het stekkertje verwijdert te hebben van de kickdown sensor, is het probleem verholpen. Zal tzt nog een nieuwe bestellen.
Joo vondt excact het zelfde verhaal op bimmerforum met dezelfde oplossing, en jooo bedankt voor het melden. Helaas mag ik nu de cruise control er niet meer afhalen haha