Yep , de bbs-en staan iets minder sportief maar hebben meer comfort. De alpina's ga ik restaureren en komen dan waarschijnlijk onder de 6 serie.
Heb trouwens nog een obc ingebouwd vd week. Deze kocht ik van ene walter uit pijnacker. ( Den Haag ) Deze jongeman ( schat hem een jaar of 35 ) is voor zichzelf begonnen in het sleutelen aan louter bmw's. Alle reparaties doet 'ie en had een aardige voorraad aan E28 ( stuk of 5 ) en een E23 staan. Plus een behoorlijke voorraad aan onderdelen. Bedrijfsnaam is walter mobile services. ( of mobiele service o.i.d. ) Iemand bekend met hem?
Ik heb die van mij daar ook laten doen (745i) , goeie gast lekker dichtbij (zit 500 meter bij me vandaan ) . Ik kreeg een leen e28 mee , en na een paar dagen kon ik hem weer ophalen hellemaal gefixt . Volgend projekt is trekhaak wat ik bij hem ga laten doen, auto op de brug sleutelt wel iets makelijker als bij mij in de schuur .
Hoezo, een raket nodig om naar de maan te gaan? Bij mij gaat alles naar de maan, zonder raket.
Walter is wel bekend. Heeft een tijdje samen met Steffen in Aalsmeer gezeten. Gouwe gozer die je met gerust hart aan je geliefde BMW kan laten sleutelen. Hij zit in Feelds of Pain btw.