Eevn een kleine update.
Door mijn schaarse vrije tijd en het "vastlopen" met de afstelling heb ik weinig tijd gehad om eea te kunnen/willen doen met de 6.
Heb wel wat andere dingen gedaan.
Andere daily gehaald waar wat werk aanzat, gelijk een turbo moeten vervangen en er zit nog wel meer werk aan maar voorlopig moet ie gewoon km's rijden voor het werk
Met de 6:
Achterste veerpoten vervangen ( een schokdemper was lek) emn dat gaf gelijk een volgende vraag.
Na monteren van beide ( goede) veerpoten blijkt de auto van achter scheef te staan.
Moet wel zeggen dat de veerpoten ook iets groter waren dan de oude maar dat verklaard niet het scheef staan, wat kan dit zijn?
Als optie gooi ik de oude veerpoten /veren er weer onder en wissel ik de dempers onderling.
Gelijk de hele binnenkant van het scherm nagekeken, bijgewerkt, schoongemaakt en laagje tektiel aangebracht en verf op de diverse draagarmen gedaan zodat het weer netjes is.
Beetje wat beginnend croky bijgewerkt
Nadat Gerwin vorige week met de lamp bezig was geweest voor afstellen bleek nadat iemand met een 35-jarig ervaren oogje erop keek dat het blok toch niet op tijd staat.
Stom, heb er best wel goed op gelet maar nou weet ik wel waar het iig aan ligt, voorkant er maar af en opnieuw op tijd stellen maar
Tnx 2 THegs & father
Was het een beetje zat dat ik het niet fijn afgesteld kreeg, liep er echt op vast maar goed nu er weer iets duidelijk is sleutel je toch weer met een doel, dan is de schik er wel weer.
Keep u posted!