Zaterdag a.s. gaan we eea definitief maken maar voor nu de volgende oproep:
(quote e21 forum)
Mensen,
Voor de Sharknose Meeting 2011 willen we de zaken ook weer professioneel gaan aanpakken, sterker nog, zelfs beter dan afgelopen jaar als het even kan. Afgelopen jaar hadden we al een officieel Veiligheidsplan en dat is ook nu weer in de maak. Om die veiligheid tot in de puntjes te kunnen waarborgen hebben we graag jullie bijdrage. Ik zal in dit topic de diverse behoeften proberen te communiceren. Wat is de actuele behoefte:
Bedrijfshulpverleners (BHV-ers)
Graag hebben we twee BHV-ers in bezit van geldig BHV pasje (nog geldig op 11 juni!). We gaan ervan uit dat het slechts om een formele behoefte gaat maar je weet maar nooit. Ben je aanwezig op de Sharknose Meting en heb je je BHV papieren dan graag even naam, mobiel telefoonnummer en scan van het pasje mailen naar
jeroen@bmwe21.net. Alvast bedankt!
Brandblussers
We moeten over enkele grotere brandblussers beschikken, maatje 5kg of groter. Ik meen dat Martin ons daar afgelopen jaar mee geholpen heeft, als Martin of anderen er 1 of 2 mee kunnen nemen dan graag even berichtje per mail of PB wat je hebt (gewicht en type, poeder, etc.).
Grote verbanddoos
Ook moeten we over een grote verbanddoos beschikken, type A, B, of BHV koffer. Iemand?
Voor de brandblussers en verbanddoos is er op lokatie ongetwijfeld ook wel wat maar daar wil ik niet blind op varen.
Iedereen alvast bedankt voor de hulp!