Ja, en de dader is natuurlijk nergens te bekennen. Mijn dochter heb ik vanaf dat ze kon wandelen geleerd om niet te spelen/fietsen bij auto's, omdat er mensen heel hard voor werken en veel geld voor moeten betalen. De meeste kinderen tegenwoordig rossen zonder enig benul tussen de geparkeerde autos door en als je er wat van zegt komt er een vader aan je deur om te vertellen dat zijn kind overal moet kunnen spelen.Vooral bij een ander voor de deur dan he! Zodra je dan zegt dat hij zijn nieuwe wagen eens als voetbal doel zou kunnen uitlenen omdat het hem blijkbaar niets kan schelen is de wereld opeens te klein. Mijn dochter heeft nog nooit schade bij een ander aangericht, zou het een keer gebeuren dan zal ik gelijk de schade regelen, of mijn verzekering inschakelen. Ik denk echter dat veel mensen geen wa verzekering meer willen betalen........
Sterkte Graad, ik weet hoe je je kunt voelen na zo'n rotstreek
Zwaar kut voor je graad!!! Leef met je mee.. Heb nu de neiging om alle katten hier neer te knallen.. Zag vanmiddag zo'n rotding vrolijk tegen mijn mooie bbs aanzeiken
drive in a e23 is like flying 1st class on a cloud
ja wat kan je der van zeggen is klote graad ongeluk zit in een klein hokje ,echter jammer dat geen 1 ff het kwam zeggen
@ eric nou dan moet je je auto lekker in een garage neer zetten gebeurd dat niet kleed omheen doen en niet aan komen dat weet je als je hem buiten heb staan
schiet ook toch ook niet alle mensen neer die tegen muur of in de bosjes zit te zeiken
@eric..... ik heb zelf 2 katten, die heb ik nog nooit ergens tegenaan zien zeiken, mischien zie je het verschil niet tussen een hond en kat? Zullen we dan die kleine die tegen Graad z'n auto heeft gefietst, ook maar standrechtelijk ophangen ?? Beetje wazige reactie...
Graad, Ik hoop dat de "dader" zich nog meldt....
Je nieren zitten dichter bij je hart, dan je ster....
Nou nou niet zo letterlijk opnemen mensen maar het ziet er triest uit hoe dat beest doodleuk staat te stralen. Zie wel vaker dat katten zoiets doen.. En geloof me het ziet er onozel uit
drive in a e23 is like flying 1st class on a cloud
lekker is dat, maarja; je moet maar zo denken graad. 't Is maar een deukje en is te overzien, ik heb nu alweer 3 dagen ruzie met een stomme onbenullige werkcilinder
Als je het op korte termijn goedkoop wil oplossen kom je bij een uitdeuker zonder spuiten een heel eind. Heb al vaker deukjes laten wegwerken en sta meestal versteld van het resultaat.