Het was kort maar krachtig. Heb de banaan heel eventjes laten zien, maar helaas is ie nog niet bepaald water bestendig. Dus ik moest ook snel weer gaan.
Ag, heb even de sfeer geproeft, als warmlopertje voor de sharknose meeting
WAS WEER EEN GEZELLIG ONDERONSJE IN VEENENDAAL. Graad, Robert,Paul en maat bedankt voor het leuke ritje er naar toe.Paul succes met de reparatie aan je 735. Heb echt hele mooie 7serie,s gezien.Ook binnen stond het neusje van de zalm van Ekris. 650 cabrio.Schitterende m3 wat een beul van een auto,in mat grijs carbon dak ,als je die in je achteruitrijspiegel ziet ,maak je wel plaats. Al met al een leuke meet op naar de volgende Edje,s meet in poeldijk is de volgende denk ik. .
Ik vond het ook leuk, alleen de opkomst was niet zoals vorig jaar Inderdaad op naar de volgende meet , Poeldijk ligt bij mij wel dicht in de buurt, zal even kijken of ik daar naartoe ga. Sharnosemeet, dan kan ik eigenlijk niet , maar ik ga toch proberen om er te zijn
Hoezo, een raket nodig om naar de maan te gaan? Bij mij gaat alles naar de maan, zonder raket.
Mannen, het was zeker gezellig en weer leuke foto's. Michiel ook hier geldt, wie heeft die auto van mij op z'n kop gehouden........... Graad, hij is je echt gegunt. houd hem maar mooi.
Oldie schreef:Niet Quoten als het bericht er direct boven staat
Stond nog te dubben om ook tegaan maar was te druk met bezigheden in het huis,maar het was leuk geweest als ik naast je had gestaan met mijn 635 in bijna de zelfde kleur en dezelfde velgen ,als ik zo de foto's zie heb ik er weer spijt van dat ik er niet bij was
MercedesBenz SLK 350 Volvo C30 T5 EXIT E23 735 iA Opalgrun EXIT E24 635 CSiA Opalgrun EXIT Ford Capri MK III 2.3 Ghia EXIT Audi GT Coupe 2.2E EXIT Audi Cabrio 2.3 E Grijs EXIT VOLVO C70 CC 2.4i Grijs VOLVO S60 2.4 Zwart EXIT
Zal eerder in apeldoorn zijn bij de sharknose meet.
Heb van de mede forumers van E34 gehoord die een jaar geleden ook geweest zijn dat deze meeting niet zo'n succses is te romelig te veel verbouwde sjonnie bakken
MercedesBenz SLK 350 Volvo C30 T5 EXIT E23 735 iA Opalgrun EXIT E24 635 CSiA Opalgrun EXIT Ford Capri MK III 2.3 Ghia EXIT Audi GT Coupe 2.2E EXIT Audi Cabrio 2.3 E Grijs EXIT VOLVO C70 CC 2.4i Grijs VOLVO S60 2.4 Zwart EXIT