wout schreef:Ik ook! de belasting en benzine was voor mij persoonlijk te duur. Mischien had ik'm beter kunnen schorsen. Het is toch een fijne auto Godfried die 735i
Hoe dan ook ik ben en blijf een BMW rijder, mischien e30, e28 maar het liefs weer een e23
Het is inderdaad een paar maanden pijn leiden
Maar ik rijd niet zo heel veel en het voordeel is dat hij straks (hoop ik) wel helemaal in orde is,. en ik denk dat hij als oldtimer in prijs weer recht trekt wat je nu aan belasting betaald. Ben tot nu toe best tevreden over deze auto! Kijk even op
http://www.autobeko.nl ik zag daar een witte e23 shadowline op lpg te koop staan.
Hij is misschien niet de goedkoopste maar deze man heeft over het algemeen alleen maar hele nette auto's staan!
het is in Alkmaar, misschien is het wat voor je??????
Effe gekeken, dit is hem:BMW 732i, bouwjaar 9-1983, Import uit Oostenrijk, 5 versnellingsbak handgeschakeld, zeer mooi donker grijs pullman interieur met 4 hoofdsteunen, elektrisch schuifkanteldak, elektrische spiegels, centrale vergrendeling met doorlock, automatische kachel, getint glas, originele Bavaria stereo, gereedschapset compleet, bodem en kriksteunen keihard en ongelast, nieuwe BEKO LPG installatie met Backfirebeveiliging, 160000km, rijdt stuurt en schakelt als nieuw,
Lucky nr. 7 is back on track