Hoe vinden jullie deze staan onder de e24 . De styl 19 zie je eigenlijk heel weinig onder de klassiekers. Is weer is een keer wat anders dan de bbs die ik er normaal onder heb.Set is nog steeds te koop voor de liefhebbers.
Ik vind de kreuzspeigen echt bij een klassieke BMW passen, dat zijn met de Alpinas voor mij de enige twee die het tijdsbeeld weergeven. Wat ook nog kan is de styling 32, die vind ik ook mooi, de rest is gewoon te modern http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... K:MEWAX:IT
Tja ik sluit me toch bij bovenstaande reacties aan ,het zijn best mooie apparte velgen maar de velgen die jij en ik eronder hebben vind ik toch het mooiste en bij de auto passen
Ps welke banden maat heb jij voor op liggen 225/45 of 235/45??
MercedesBenz SLK 350 Volvo C30 T5 EXIT E23 735 iA Opalgrun EXIT E24 635 CSiA Opalgrun EXIT Ford Capri MK III 2.3 Ghia EXIT Audi GT Coupe 2.2E EXIT Audi Cabrio 2.3 E Grijs EXIT VOLVO C70 CC 2.4i Grijs VOLVO S60 2.4 Zwart EXIT
MARTINE34 schreef:Tja ik sluit me toch bij bovenstaande reacties aan ,het zijn best mooie apparte velgen maar de velgen die jij en ik eronder hebben vind ik toch het mooiste en bij de auto passen
Ps welke banden maat heb jij voor op liggen 225/45 of 235/45??
De velgen hebben alle vier et 20 en zijn 8 j. en heb nergens geen problemen mee.Mijn 6 is van het 1 type misschien heeft dat er iets mee te maken .Type 2 heeft een andere wielophanging.
Ik heb ook 8J en ET 20 maar voor loopt hij aan op de veerpoot met 235 Dus ga ik een maatje kleiner voorop gooien 225 ,wist trouwens niet dat 255 op 8j kon ik heb op de beide E34's 255 achter op met 9JX17 ET22 velgen
MercedesBenz SLK 350 Volvo C30 T5 EXIT E23 735 iA Opalgrun EXIT E24 635 CSiA Opalgrun EXIT Ford Capri MK III 2.3 Ghia EXIT Audi GT Coupe 2.2E EXIT Audi Cabrio 2.3 E Grijs EXIT VOLVO C70 CC 2.4i Grijs VOLVO S60 2.4 Zwart EXIT
De BBS zijn veel mooier Oldie. Heb net even gekeken naar je blok op de foto's van Helmond maar ziet er wel erg mooi uit zeg!! Heb jij een type 2 bumper voor op de 6 of een type 1 blok in je type 2, 6? Sehr shon iig.....
Kijk ik vanmorgen uit het raam, ligt de wereld op de stoep!
BMW E24 635CSI BMW E31 850i VW Passat 1.9TDI VW Lupo 1.4 FSI
ha hennie ik heb na ons gesprek van afgelopen zaterdag de foto's bekeken maar ik vind de bbs er mooier onder staan,maar zoals je zei smaken verschillen en ik blijf het een mooie auto vinden groetjes eric
Je moet nooit harder rijden dan je engelbewaarder kan vliegen
ik hou meer van 4 deurs autos alhoewel mn e24 ook mooi bij mij blijft..... dan de originele hollander.....de 745 van paul..... of ik spaar ff door.....en koop er een e3 bij..... ken ik mn alpinalook b10 er ook bij houwe.....