Als we bij elkaar willen staan moeten we een plek reserveren.Voor hoeveel bimmer,s moet er plek gereserveerd worden. Oldie Graad Cock Paul Rover Even de lijst aanvullen Aub,tzt worden er kaarten opgestuurd heb ik begrepen en een plek vrij gehouden voor ons. Gr.Oldie
Heb een mail gekregen van Gerard en deze kon niks beloven wat betreft plaats op het terrein Hij zal proberen om wat te schuiven met de auto,s om nog 6 plaatsen vrij te krijgen.Als ik iets hoor laat ik het jullie weten. Als er plaats is worden er 6 kaarten naar mijn adres gestuurd ,en zonder kaarten kom je niet het terrein op.
Hebben 6 plaatsen gekregen .Entre kaarten worden naar mijn adres gestuurd ik ben rond 10 uur in st anthonis. Zie jullie daar bij de ingang,zonder kaart kan je het terrein niet op.
En hebben we er zin in. Het weer ziet er niet veelbelovend uit ,maar is geen reden om niet te gaan. Ik heb 6 kaarten kunnen krijgen na veel moeite,de plekken zijn gereserveerd bij de ingang ,ik ben daar om tien uur . Zie jullie daar.gr. Oldie PS.Zonder kaart kom je het terrein niet op Voor wie moet ik de kaarten vast houden
stond mooi spul daar.,......... zag een mooie e28 te koop staan.... een witte origineel hollander.... heb geboden.......
kijken of ik een telefoontje krijg vanaaf.....de eigenaar had er meerdere...maar wilde een m535i gaan halen,en dan moet er 1 wijken....dus ben benieuwd