Hoi Ik heb er 2 op gehad en ze vonden het te veel geld, van die geluk zoekers, wel rijden en dan een bod doen bijna de helft van de vraag prijs, pff. Dat noem ik kansloos volk.
RobertF schreef:heb je eigenlijk wel kijkers of is er helemaal geen interesse in een turbo?
Voor mij onbegrijpelijk, het is toch een kei van een auto, je vindt geen betere limousine van dat bouwjaar. Qua rijeigenschappen ongeevenaard. Of zou het die 100l tank zijn??
Ik ben er blij mee. En ik heb nog geen minuut spijt gehad van de aankoop. Ondanks dat het tanken minder grappig is, maar dan had ik maar een Aygo moeten kopen. En hij is voor erbij, het verbruik maakt mij niet zoveel uit. Ik ga hem nog wel chippen binnenkort.
Traag?????? Dan is er toch iets mis, misschien een knik in de benzineleiding????????????? de mijne trekt de straatstenen eruit zeker in zijn "S"stand. zelfs mijn vriend met zijn Porsche turbo was onder de indruk
Tijd zat , hij ligt al twee jaar uit elkaar. Wordt tijd dat die gaat rijden, staat toch wel binnen zeker ? Zonde als die ergens in een carport vocht ligt te happen. Of lukt het niet om hem op te bouwen
Hoezo, een raket nodig om naar de maan te gaan? Bij mij gaat alles naar de maan, zonder raket.
Bmw e12 driver schreef:Tijd zat , hij ligt al twee jaar uit elkaar. Wordt tijd dat die gaat rijden, staat toch wel binnen zeker ? Zonde als die ergens in een carport vocht ligt te happen. Of lukt het niet om hem op te bouwen
hij staat binnen hoor............zit nog te wachten op wa onderdeeltjes