He Godfried, ik weet wat er aan de hand is met dat sproeiertje. Toen ik de auto kocht spoot het water tot op de achteruit, ik met een naald die balletjes gericht maar bij het laatste balletje/kogeltje brak het puntje af, dit balletje zat te vast door vuil of iets. Sorry was het vergeten te zeggen toen je hem kocht. Mischien als je het hele spuitmondje demonteerd en ff op zijn kop houd en er tegenaan tik met iets valt het er mischien wel weer uit.
wout schreef:He Godfried, ik weet wat er aan de hand is met dat sproeiertje. Toen ik de auto kocht spoot het water tot op de achteruit, ik met een naald die balletjes gericht maar bij het laatste balletje/kogeltje brak het puntje af, dit balletje zat te vast door vuil of iets. Sorry was het vergeten te zeggen toen je hem kocht. Mischien als je het hele spuitmondje demonteerd en ff op zijn kop houd en er tegenaan tik met iets valt het er mischien wel weer uit.
Aha, Dank je! Dan weet ik wat me te doen staat! effe spoeiertje eruit en de hoge drukspuit erop Ik denk dat het dan wel weer goed komt.