heb vandaag 4 keer een beige (mischien bronzit) 735i met azev velgen gezien, met het kentken 89-LSN-7 gezien 1e keer bij hett uitrijden van Marssum 2e keer bij de kinderopvang in beetgummermolen 3e keer bij Beetgum 4 keer kwam ik hem tegen toen ik Berlikum infietste zag er vrij netjes uit zo op het oog
Ik meen een beetje een lpg lucht te bespeuren maar ben daar niet helemaal zeker van, in iedergeval niet zo duidelijk als bij een oude mercedes vaak het geval is
Afgelopen vrijdag de 16e rond 9.40 een 'witte' e23 met kenteken ..-tm... in Marssum richting spottersplaats. Misschien niet het juiste kenteken want kon het niet goed zien
Oja undifined1, kan het zijn dat dat de 735iA is die in Beetgummermolen woont? Vanaf Beetgum meteen eerste afslag links en dan meteen aan de rechterkant?
Jacob J BMW schreef:Afgelopen vrijdag de 16e rond 9.40 een 'witte' e23 met kenteken ..-tm... in Marssum richting spottersplaats. Misschien niet het juiste kenteken want kon het niet goed zien
Oja undifined1, kan het zijn dat dat de 735iA is die in Beetgummermolen woont? Vanaf Beetgum meteen eerste afslag links en dan meteen aan de rechterkant?
Gr.
zou best kunnen ja, daar staat ook wel eens een e28 in de buurt toch? een donkere e28
In Hollandscheveld staat er vaak een Blauwe 732 of 733 langs de straat ( naast een braak liggend stuk grond) Iemand van hier ? Als hij er weer staat zal ik het kenteken eens noteren.
Zolang het rammelt heb je het nog , als het rammelen stopt ben je iets kwijt......
Afgelopen vrijdag een bekende wagen met kenteken --sn-- rubin rot metallic en 20"alpinas. Op het parkeerterrein van de belastingdienst in Apeldoorn(klant van mijn bedrijf). Zit wel weer wat werk aan maar wat een stoer ding!!
van pietje m6 is die toch......of ja...van zn vrouw....door die e23 is mijn intresse gewekt.... vond t zooooooon mooi ding,alleen nooit in t echt mogen aanschouwen
Den Haag licht groene sharknose met schnitzer velgen kent.03-gb.. Heeft trouwens op marktplaats gestaan maandtje terug. Had van die chrome spatborden randen. Zag er naar uit dat hij hem op aan het lappen was,zat achter in de grond lak.
afgelopen woensdag tussen amsterdam en den haag op de snelweg richting delft/denhaag, een Blauwe E23. rond 16.30, zag er stabiel uit op de linker baan kenteken iets met nf misschien???
ErikAnton schreef:Is alweer een paar dagen geleden.... sorry....
afgelopen woensdag tussen amsterdam en den haag op de snelweg richting delft/denhaag, een Blauwe E23. rond 16.30, zag er stabiel uit op de linker baan kenteken iets met nf misschien???
Groeten Erik
Dan zal je wel KOOS hebben zien rijden heeft kent NR