Gizmo schreef:En dit was de mijne (2006-2008),rijdt nu in Zoetermeer rond. Een keiharde e3 2500 uit Zwitserland. Heb hem wel gespoten na aanschaf met 103 hagelschade deukjes.
Dat klopt John,had toen maar nog ruimte voor 1 auto in de garage. Het was de E3 of de 500sl wat er uit ging Gelukkig heeft een ware E3 liefhebber de bmw gekocht
GRAAD, nog bedankt voor het plaatsen van de foto,s van de 3,3li nu ook met ALPINA,S .!! bijna klaar voor de zomer.!! oja, en er komen nog nieuwe wielbouten op de velgen..HAHAHA.. zie de foto.
John wat een supermooie auto echt TOP. Ik heb een vraagje over het schuifdakrubber moet deze aan het dak van de auto vastgemaakt worden of aan de schuifdakplaat? Hoe zit het bij jou E3.
m7pietjem6 schreef:John wat een supermooie auto echt TOP. Ik heb een vraagje over het schuifdakrubber moet deze aan het dak van de auto vastgemaakt worden of aan de schuifdakplaat? Hoe zit het bij jou E3.
hallo piet, ik heb het deze keer aan het dak gedaan...?? vraag mee niet waarom..!! hahahaha want volgens mij schuift dan het dak er er beter in met openen...? toch hier nog een fotootje van de binnen kant daar vroeg je een tijdje geleden om. de binnen kant is nog geheel orgineel ...alleen de armsteun hebben we ingekleurd...en de kleur is klote
hoi jeffrey, nee dat was ik niet..dat is ED en die werkt in de kerketuinen bij autoschade kerketuinen. {wibu} enz..
ik heb de blauwe 3,3 +/- 25jaar geleden aan ed verkocht... de auto was van mijn oom die de 3,3 weer, van de directie van bmw hessels kocht. en ik help ed al 25 jaar zo af en toe met de auto.
maar jij heb er nu ook eentje gekocht ...als ik het goed begrijp..??